Polecam mBank

niedziela, 23 stycznia 2011

Usterki w Renault Thalia

Thalia I

produkcja 2001-2008

Najczęściej spotykane usterki w tym modelu to: łączniki stabilizatora, odklejające się okładziny szczęk hamulcowych, łącznik skrzyni biegów (dolna poduszka), wycieki oleju z okolic wybieraka skrzyni biegów, wycieki oleju z manszety(wewnętrzna osłona przegubu lewej półosi), układ wtryskowy silników 1,5dCI bardzo czuły na jakość paliwa, złącze iczujnik GMP, pekają ograniczniki otwarcia schowka, kluczyk z pilotem(plip)-duże problemy z uruchomieniem lub brak możliwości uruchomienia silnika lub problemy z otwarcie/zamknięciem samochodu.




Thalia II

produkcja 2008-do dziś

Najczęściej spotykane usterki w tym modelu to: pekające mieszki zmiany biegów, przecieki wody do wnętrze pojazdu przy włączonej klimatyzacji(niedrożny odpływ skroplin z klimatyzacji).

5 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie miałam okazji posiadać ani jeździć tym autem więc ciężko jest mi się odnieść do tych pojazdów. Jednak jeśli dany pojazd ma usterki to zawsze mając pakiet ubezpieczeń OC i AC możemy go naprawiać. Dlatego jeśli ja wyboeram ubezpieczenia to tylko przez kalkulator https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac aby wiedzieć na co mogę sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również tego pojazdu nigdy nie miałam, ale jak najbardziej jeździłam nim kilkukrotnie. Mogę powiedzieć, że po przeczytaniu porady w https://kioskpolis.pl/koszt-rejestracji-auta-ile-kosztuje-rejestracja-pojazdu-sprowadzonego-z-niemiec/#kotwica1 już teraz wiem dokładnie jak wygląda kwestia i koszty rejestracji pojazdu sprowadzonego z Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałem tego auta więc nawet nie bardzo wiem jak się ono sprawdza. W sumie ja większość czasu spędzam w pojazdach budowlanych. Jestem również bardzo zadowolony z usług od https://transport-gdansk.pl/ gdyż czasami faktycznie również na szybko muszę coś przetransportować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usterki mogą się ujawnić w każdym samochodzie. Tylko jest jedna ważna kwestia jeśli samochód ma takie w trakcie zakupu to dobrze o nich wiedzieć wcześniej. A różnie bywa z podejściem i uczciwością sprzedającego, może ukrywać wcześniejsze szkody. Dlatego sprawdzenie samochodu https://motocontroler.com/ przed zakupem warto zrobić, żeby potem nie mieć problemów z autem.

    OdpowiedzUsuń