Polecam mBank

niedziela, 23 stycznia 2011

Usterki w Renault Kangoo



Kangoo

produkcja 1998 - 2008

Najczęściej spotykane usterki w tym modelu to: łączniki stabilizatora, elektryczna pompa układu wspomagania, turbosprężarka, łącznik skrzyni biegów (dolna poduszka), wycieki oleju z okolic wybieraka skrzyni biegów, wycieki oleju z manszety(wewnętrzna osłona przegubu lewej półosi), klczyk z pilotem(plip)-duże problemy z uruchomieniem lub brak możliwości uruchomienia silnika, lub problemy z otwarcie/zamknięciem samochodu, w wersjach po liftingu czesto uszkodzeniu ulega obudowa kluczyka w miejscu przycisków. układ wtryskowy silników 1,5dCI bardzo czuły na jakość paliwa, złącze i czujnik GMP, wiązka wlewu paliwa, linki i zamki drzwi suwanych(najczęściej w okresie zimowym).






Kangoo II

produkcja 2008 - do dziś

Najczęściej spotykane usterki w tym modelu to: łączniki stabilizatora, łącznik skrzyni biegów (dolna poduszka), korodujące złącza wiązki klapy tylnej + lampka podświetl. tab. rej., tylne tarcze hamulcowe + klocki, problemy ze sterowaniem ogrzewaniem i rozdziałem powietrza, przecieki wody do wnętrza pojazdu przy włączonej klimatyzacji( niedrożny odpływ skroplin klimatyzacji).Czesto pęka osłona zmiany dzwigni zmiany biegów.

5 komentarzy:

  1. Słyszałem, że wiele aut francuskich, a zwłaszcza Renault mają częste problemy z tylną belką, która wymaga wymiany po ok 100 tys. km. Moim zdaniem to dosyć duży minus starszych modeli aut francuskich. Znalazłem ofertę regeneracji na stronie: tylna belka renault kangoo - tylnabelka.pl, ale nie mam pewności czy taka regeneracja jest w miarę trwałym rozwiązaniem i pomimo bardzo korzystnej ceny aut francuskich nie odbije mi się czkawką

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy faktycznie nasze auto posiada całkiem sporo usterek to na pewno często również widujemy się z mechanikiem. Gdy to przydarzy się na drodze to ja mogę polecić skorzystanie z pomocy drogowej https://glinski-hol.pl/ która w końcu działa przez całą dobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie przede wszystkim najważniejszą kwestią jest to aby właśnie mój pojazd był jak najbardziej sprawny i do tego celu dążę. Bardzo fajnie, że zdecydowałam się ostatnio na usługę pomocy drogowej https://holowanie.wroclaw.pl/ w momencie gdy mój samochód niestety uległ awarii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałem się, co zrobić z moim starym autem, i ostatecznie zdecydowałem się na demontaż na https://zlomujemy24h.pl/. Cały proces był prosty, a formalności zostały szybko załatwione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy wasz samochód odmawia posłuszeństwa na środku drogi, najważniejsze jest szybkie i efektywne uzyskanie pomocy. Korzystając z usług https://jarex24.pl/, możecie być pewni, że pomoc drogowa nadejdzie w bardzo krótkim czasie. Firma ta oferuje szeroki zakres usług, od holowania po naprawy na miejscu, co sprawia, że są idealnym partnerem w sytuacjach awaryjnych. Dzięki ich profesjonalizmowi każda nieprzewidziana sytuacja na drodze staje się mniej stresująca.

    OdpowiedzUsuń