Polecam mBank

niedziela, 23 stycznia 2011

Usterki w Renault Espace

Espace I

produkcja 1984 - 1991

Niestety, na razie nie wypowiem się na temat tego modelu.





Espace II

produkcja 1991 - 1997

Niestety, na razie nie wypowiem się na temat tego modelu





Espace III

produkcja 1997 - 2002

Najczęściej spotykane w tym modelu usterki to;problemy z elektroniką i elektryka. 






Espace IV

produkcja 2002 - do dziś

Najczęściej spotykane w tym modelu usterki to; elementy zawieszenia przedniego (sworznie wahaczy, stabilizatory, łączniki stabilizatorów), elementy układu kierowniczego (drążki kierownicze i końcówki drążków kierowniczych). W silnikach Diesla często awariom kola dwu-masowe, wtryskiwacze, turbosprężarki, poduszki silnika górne i dolne. W silnikach 2.2 dCi rozszczelniają się kolektory ssące. Czujniki korekcji świateł ksenonowych zamocowane przy przednim i tylnym zawieszeniu także ulegają uszkodzeniu – szczególnie dźwigienki czujników. Skrzynie automatyczne także często ulegają uszkodzeniom. Było kilka przypadków zatarcia silnika 3.0 V6 dCi.

7 komentarzy:

  1. Jeśli mamy usterki czy po prostu jesteśmy poszkodowani w jakiejś szkodzie to zawsze płacimy po to ubezpieczenie aby z niego skorzystać. Ja wybieram kalkulator OC/AC https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ i wtedy wiem co obejmuje moja polisa i dokładnie mam wyliczoną składkę ubezpieczenia. Super sprawa abyśmy byli świadomi naszych ubezpieczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety takie problemy się zdarzają i czasami nawet nie mamy na nie żadnego wpływu. Ja jestem zdania, że warto jest na pewno mieć sprawdzony kontakt do pomocy drogowej. Ja zazwyczaj kontaktuję się z https://pomoc-drogowa-katowice.pl/ i jestem pewna, że mogę liczyć na ich pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie usterki są można powiedzieć czymś normalnym i ja jestem zdania, ze warto jest zwrócić na nie uwagę. Również bardzo ciekawie o nich napisano na stronie https://www.miastopoznaj.pl/kultura-i-styl/13-material-partnera/10578-usterki-i-awarie-samochodu-ktore-moga-sie-przydarzyc-kazdemu-kierowcy i moim zdaniem warto jest się z tym materiałem zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o te samochody to ja niestety ich w ogóle nie znam gdyż nawet nie miałem okazji nimi jechać. Z całą pewnością jestem w stanie polecić każdemu pomoc drogową http://www.pomocdrogowa.bialystok.pl/ jeśli chodzi właśnie o pomoc na drodze w przypadku usterki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie co ja, teraz chcę kupić nowe auto z salonu i się zastanawiam, gdzie najlepiej do niego ubezpieczenie wykupić, co polecacie? Słyszałem że wygodnie jest przez porównywarki albo kalkulatory szukać, np. tutaj https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ już patrzyłem i znalazłem dla mnie kilka atrakcyjnych ubezpieczeń zarówno OC, jak i AC.

    OdpowiedzUsuń