Polecam mBank

niedziela, 23 stycznia 2011

Usterki w Renault Avantime

Avantime

produkcja 2001-2003

Ten model to prawdziwa rzadkość, w serwisie w którym pracuje swego czasu był tylko jeden Avantime. Najczęściej klient zgłaszał problemy z dachem, a mianowicie: problemy z otwieraniem i zamykaniem, oraz trzaski i zgrzyty dochodząchych z okolic dachu podczas jazdy. Miał również problemy z pracą silnika 3.0 V6, ale silnik miał zamontowaną instalację gazową. Poza tym pojawiały się typowe usterki z zawieszeniem i układem kierowniczym (sworznie, i drążki kierownicze).

3 komentarze:

  1. Strasznie brzydki samochód, ale francuskie aut dopiero teraz mają ciekawa stylistykę. Kiedy kupiłem swojego Renault Scenic to nie tylko wygląd mi nie pasował. Dużym problemem była tylna belka, która dwukrotnie wymagała regeneracji. Warsztat, w którym naprawiałem auto France Auto Service radził, żebym wymienił na nową, ale niestety środki nie pozwalały.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nigdy chyba nawet tego auta nie widziałam, ale co by nie mówić usterka może pojawić się w każdym samochodzie. Gdy nie mamy możliwości kontynuowania jazdy to na pewno pomoc drogowa https://pomocdrogowa.tychy.pl/ jest w stanie nam pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdym aucie tak naprawdę mogą pojawić się jakieś usterki i myślę, że również dobrze jest wiedzieć gdzie je naprawiać. Od siebie zdecydowanie każdemu polecam świetny warsztat blacharsko-lakierniczy https://autowacholc.pl/ i wiem, że tam wszelkie prace wykonują bardzo dokładnie.

    OdpowiedzUsuń